Popis:
Ročný vývoj výkonov call centra FS porovnaním rokov 2014 až 2022. Poskytovanie informácií daňovým subjektom sa vykonáva cez 3 hlavné informačné kanály : mail ( Live Agent ), telefonické hovory ( call centrum) a chat (Live agent). Počet vybavených podaní subjektov v jednotlivých rokoch ovplyvňujú prijaté legislatívne zmeny a ich dopad na plnenie daňových povinností. V čase veľkých legislatívnych zmien počet dopytov výrazne narastá. V roku 2021 nárast dopytov ovplyvnil projekt MFSR očkovacia lotéria, pri ktorej Call centrum FS robilo masívnu podporu občanov , ktorí sa zapojili do očkovacej lotérie. V roku 2022 sme zastrešovali podporu pre seniorov, ktorým za absolvovanie očkovania proti Kovid bol vyplácaný očkovací bonus.
Predchádzajúce verzie:
Dáta a zdroje:
Informácie o datasete:
Autor | Finančná správa |
---|---|
Poskytovateľ | |
Téma | Hospodárstvo a financie |
Typ datasetu | Dataset publikačného minima orgánu verejnej správy |
Kontaktný bod - meno a email | Finančná správa - podnety@financnasprava.sk |
Poskytovateľ (názov) | |
Licencia | CC 4.0 international |
Dátum zmeny | March 13, 2024 |
Dátum vydania | February 7, 2023 |
Unikátny identifikátor | ntiisnxyiesd71ivgf3x |