Popis:
Ročný vývoj výkonov call centra FS porovnaním rokov 2014 až 2022. Poskytovanie informácií daňovým subjektom sa vykonáva cez 3 hlavné informačné kanály : mail ( Live Agent ), telefonické hovory ( call centrum) a chat (Live agent). Počet vybavených podaní subjektov v jednotlivých rokoch ovplyvňujú prijaté legislatívne zmeny a ich dopad na plnenie daňových povinností. V čase veľkých legislatívnych zmien počet dopytov výrazne narastá. V roku 2021 nárast dopytov ovplyvnil projekt MFSR očkovacia lotéria, pri ktorej Call centrum FS robilo masívnu podporu občanov , ktorí sa zapojili do očkovacej lotérie. V roku 2022 sme zastrešovali podporu pre seniorov, ktorým za absolvovanie očkovania proti Kovid bol vyplácaný očkovací bonus.
Predchádzajúce verzie:
Dáta a zdroje:
Informácie o datasete:
| Autor | Finančná správa | 
|---|---|
| Poskytovateľ | |
| Téma | Hospodárstvo a financie | 
| Typ datasetu | Dataset publikačného minima orgánu verejnej správy | 
| Kontaktný bod - meno a email | Finančná správa - podnety@financnasprava.sk | 
| Poskytovateľ (názov) | |
| Licencia | CC 4.0 international | 
| Dátum zmeny | March 13, 2024 | 
| Dátum vydania | February 7, 2023 | 
| Unikátny identifikátor | ntiisnxyiesd71ivgf3x | 






