Popis:
Výkony na Call Center FS ovplyvňujú buď výrazné legislatívne zmeny na jednotlivých druhoch daní alebo zavádzanie nových projektov na FS alebo MF. Porovnaním výkonov v prvom polroku 2014- 2022 sú zaujímavé 2 obdobia, v ktorých krivka výkonov výrazne vystúpila: - rok 2019 ovplyvnila výraznou mierou elektronická komunikácia, teda povinnosť pre všetkých podnikateľov komunikovať s FS SR elektronicky. - druhý polrok 2022 z pohľadu náročnosti na množstvo vybavených dopytov sme pracovali v normálnom stabilnom režime.
Dáta a zdroje:
Informácie o datasete:
Autor | Finančná správa |
---|---|
Poskytovateľ | |
Téma | Hospodárstvo a financie |
Typ datasetu | Dataset publikačného minima orgánu verejnej správy |
Kontaktný bod - meno a email | Finančná správa - podnety@financnasprava.sk |
Poskytovateľ (názov) | |
Licencia | CC 4.0 international |
Dátum zmeny | February 10, 2023 |
Dátum vydania | February 7, 2023 |
Unikátny identifikátor | zoqliy1k8cxoui13pcrf |