Popis:
Ročný vývoj výkonov call centra FS porovnaním rokov 2014 až 2024. Poskytovanie informácií daňovým subjektom sa vykonáva cez 3 hlavné informačné kanály : mail ( Live Agent ), telefonické hovory ( call centrum) a chat (Live agent). Počet vybavených podaní subjektov v jednotlivých rokoch ovplyvňujú prijaté legislatívne zmeny a ich dopad na plnenie daňových povinností. V čase veľkých legislatívnych zmien počet dopytov výrazne narastá. V roku 2021 nárast dopytov ovplyvnil projekt MFSR očkovacia lotéria, pri ktorej Call centrum FS robilo masívnu podporu občanov , ktorí sa zapojili do očkovacej lotérie. V roku 2022 sme zastrešovali podporu pre seniorov, ktorým za absolvovanie očkovania proti Kovid bola priznaná odmena/ bonus za očkovanie ....
Dáta a zdroje:
Informácie o datasete:
Autor | Finančná správa |
---|---|
Poskytovateľ | |
Téma | Hospodárstvo a financie |
Typ datasetu | Dataset publikačného minima orgánu verejnej správy |
Kontaktný bod - meno a email | Finančná správa - podnety@financnasprava.sk |
Poskytovateľ (názov) | |
Licencia | CC 4.0 international |
Časové pokrytie | 10.02.2025 - 10.02.2026 |
Dátum zmeny | July 24, 2025 |
Dátum vydania | February 10, 2025 |
Rok | 2024 |
Unikátny identifikátor | k8kas976rww2ngntclak |