Popis:
Výkony na Call Center FS ovplyvňujú buď výrazné legislatívne zmeny na jednotlivých druhoch daní alebo zavádzanie nových projektov na FS alebo MF. Porovnaním výkonov v prvom polroku 2014- 2022 sú zaujímavé 2 obdobia, v ktorých krivka výkonov výrazne vystúpila: - rok 2019 ovplyvnila výraznou mierou elektronická komunikácia, teda povinnosť pre všetkých podnikateľov komunikovať s FS SR elektronicky. V prvom polroku 2019 sme preto vybavili takmer 270 tisíc podaní daňových subjektov - v prvom polroku 2022 sme vybavili takmer 310 tisíc podaní. Na tomto výkone sa výraznou mierou podielal aj projekt MFSR - Finančná pomoc seniorom 60+. Na call center FS sme zabezpečovali podporu pre seniorov, ktorí si uplatňovali 200 alebo 300 e pomoc za očkovanie proti ochoreniu kovid. Vybavili sme pre seniorov takmer 118 tisíc podaní.
Predchádzajúce verzie:
Dáta a zdroje:
Informácie o datasete:
Autor | Finančná správa |
---|---|
Poskytovateľ | |
Téma | Hospodárstvo a financie |
Typ datasetu | Dataset publikačného minima orgánu verejnej správy |
Kontaktný bod - meno a email | Finančná správa - podnety@financnasprava.sk |
Poskytovateľ (názov) | |
Licencia | CC 4.0 international |
Dátum zmeny | August 17, 2023 |
Dátum vydania | August 4, 2022 |
Unikátny identifikátor | kvqflrv5m887ikgsr3zj |